Dagens..

Fick bli ett sent inlägg då jag har haft mycket att stå i idag. Var ju som jag skrev tidigare på bvc med keylin. Allt gick kanon. Hon följer sin kurva och hon var även tidigt utvecklad i språk och helt normal i sin utveckling i motorik. Sprutan gick kanon bra, hon grät inte! Och har inte visat någon symptom på att hon skulle ha ont i armen heller.
Har även haft besök av claudio,alejandra och lille lucas. Så nu har alle och jag planerat att under torsdagen och fredagen ska vi ha storbakning till dopet och även göra smörgåstårtorna. Vad det blir för bakelser får ni se efter dopet när jag tagit kort på det! Kommer bli så fina!!
Nu ska jag stryka några plagg innan sängen kallar! Nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0