Färgat håret!

Det ser ut som någon har pissat i mitt hår, jag och melissa skulle färga håret till lite ljusbrunt/mörkblond. Men resultatet blev helt tväremot vad det skulle ha blivit. Och då hade vi endå i 2 avfärgningar plus 2 sandblonda färger.
Mitt resultat blev såhär:


Melissas resultat blev så pass roligt att när jag tänker på det så skrattar jag för mig själv. Ni som inte vet så har melissa snaggat på höger sida och kort i nacken och framåt vänster sida lite axel långt. Och hon blev platinablond (typ) på den snaggade sidan och brandgul på det resterande håret. Vad jag skrattade! Så imorgon lägger jag in en mörkare blond i skallen och melissa tar kanske en röd? ljusbrun?!
Nä nu ska jag lägga mig, upp tidigt imorgon. Ska hinna med en storstädning på morgonkvisten har jag tänkt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skumt.. Jag såg inte ditt senaste inlägg förns jag uppdaterade.. :S



Hahaha! Det låter som hon fick en snygg hårfärg.. :P Men ditt såg väl inte så tokigt ut? :S

2011-01-30 @ 08:12:37
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0