Summering av dagarna

Dessa dagar har jag spenderat med melissa, antingen hemma hos henne eller hos oss! Finns inte mycket annat att göra om dagarna känner jag än att umgås med vänner. Längtar till sommaren då man kan åka och bada eller bara ta en filt och sätta sig i en park!

Keylin kommer redan vara 8-9 månader under juni-juli, så hon kommer ha en underbar sommar, det ska jag se till! Bada och äta glass och fördmodligen har hon redan börjat krypa eller kanske gå som sin mamma gjorde när hon var 9 månader ;)
Ska ladda upp lite bilder senare om det nu funkar så att säga!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅÅÅH jag längtar också till sommaren!!!!!!!

2011-02-09 @ 09:09:46
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0