Sjuk!

Blev absolut inget stan igår. Blev jätte sjuk helt plöstligt igår. Feber,frossa och huvudvärk. Trodde att jag skulle dö hade så ont. Och hade inga värktabletter heller. Ville bara sova men det ville ju inte keylin. Men till sist somna hon och då sov hon middag i 2 timmar 40 min. Skönt! Sen när Älsklingen kom hem från jobbet så åkte han iväg o köpte värktabletter åt mig samt käk eftersom jag inte åt något på hela dagen. Men det åkte inte ner i magen. blev illamående istället. Idag sitter febern i fortfarande men ingen huvudvärk!

Storsätdning står på schemat eftersom inget blev gjort igår. och bada keylin eftersom hon åt gröt och nös samtidigt så ni kan ju tänka er hur hon såg ut!
En bild från igår efter ett kvällsbad med sin fina hello kitty "morgonrock"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0