La uva

Godmorgon.
Keylin ville stiga upp tidigt så det var bara att bita i det sura äpplet. Och inte nog med det så kan jag säga att jag ser förjävlig ut runt munnen. Har fått något virus i mina lymft körtlar så har fått en blåsa på tungan, böld PÅ läppen och en knöl vid halsen som jag kan flytta upp till käken :S Jag brukar aldrig få NÅGONTING inte ens bli sjuk. Men nu kom allt på en och samma gång.
igår blev det att gå ner på stan med min farbror som var på besök i Sverige. Fanns inte så mycket mer än skit på marknaden förutom 20 par strumpor som vi fick med oss hem. Välbehövda!! Vi käka på la uva och kan inte säga annat än helvete vad goooott! Efter varje tugga så satt jag och sa hur gott det var! Gudomligt!
Men efter en trevligt stund på stan så åkte han på kvällen.
Idag blir det eventuellt Ikea och så kommer förmodligen min farmor idag om inte imorgon!



Kommentarer
Postat av: Fernando

tack

2011-10-02 @ 17:12:11
URL: http://www.tapasbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0