Helgens bravader..

Idag var vi yttligare på ett kalas och det var hur trevligt som helst. Massa gott att äta så det var bara att passa på för mig för imorgon blir det skogspromenader och inget sött förutom 1 gång i veckan. Igår kväll så firade vi sofia och vi hade det skit kul, mindre roligt att vakna upp imorse. Var både bakis och kände att jag var på väg att bli sjuk. Har blivit sämre nu framåt kvällen. Så om några dagar är det kalas IGEN! Åt 2 tvillingar denna gång. Kul att keylin blir bjuden på en massa kalas men mindre roligt för oss som kommer ha ett kalas på över 70 personer haha!

Skola imorgon, men frågan är om jag ens går dit. Som jag mår nu så ligger jag i sängen hela dagen. Får se hur jag mår imorgon. Imorgon kommer det upp lite bilder på den trista bloggen!
Nattiiiii!

Kommentarer
Postat av: emily

mindre synd för er? wiiiiiiiiiii tänk alla presenter hon kommer få. Värsta prinsessan hihih

2011-08-29 @ 19:30:51
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0