Fullspäckad!

Första dagen i skolan var toppen gjorde även en inlämningsuppgift så fort jag kom hem! Träffade snygga emily på skolan också, NU har jag en homie på skolan iallafall hehe. Ska till skolan idag med fast ikväll  från 17.00 till 19.00. Känns lite segt att gå så sent. men men..

I helgen är vi upptagna till max fredag kalas för lilla pedrito som fyller 1år. Lördag babyshower för monica och under kvällen fira min älskade sofia och söndagen har vi yttligare ett kalas hemma hos sarita som ska fira sitt barnbarn christoffer. Keylin har varit på mer kalas än vad jag varit under mina 21 år haha..

Kommentarer
Postat av: emily

uu du va med snygg ;)

2011-08-24 @ 20:10:22
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0