politik

Jag är en av många som inte kan någonting om politik och bör därför inte yttra mig. 

Men jag klagar faktiskt inte över den riksdagen vi haft i 4 år, helt ärligt talat så har den inte påverkat mig så att jag har märkt av det. Jag tycker inte moderaterna är dåliga och reinfelt är inte så pjåkig han heller. Sen hade jag gärna sett socialdemokraterna vinna. Men så blev det inte så 4 år till med samma riksdag är ingen big deal.

Däremot har alla reagerat starkt mot sd -sverige demokraterna. Jag förstår varför och tycker absolut inte att dem ska vara med i våran riksdag, MEN ni får ju fråga er också varför så många röstat på dem?!
Säkert ni av många som absolut inte gillar sd, även "ogillar" - turkar som inte låter en vara ifred ute på krogen, - araber som bara gapar, - zigenare som är dryga, etc. Allstå alla dessa invandrare som har en annan syn på svenska tjejer..

såååå hur många av er som ogillar sd har dessa åsikter i skallen om invandrare? Varför nu när någon vågar tänka högt och stå för deras punkter så reagerar vi dåligt? När man sedan kränker ner dessa invandrare? Det kallas dubbelmoral!

Vi svenska folket bidrar till denna syn mot invandrare.

Och återigen för att det inte ska bli missförstånd så tycker jag inte om sd!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan tycka att dom som håller på på det sättet ska inte vara här, men att 90% av alla invandrare ska få lämna sverige gör mig galen , sverigedemokraternas 33 punkter är helt åt skogen, kanske finns några punkter jag inte har nått emot, men att" om en 12 årig ivnadrare snattar ska hela familjen utvisas" utan någon chans att beviljas.. det va ju lite att ta i..

Man blir ju lite orolig hur mycket dom kommer kunna påverka.. även du kan ju bli en drabbad då jose inte är svensk medborgare.. så åt helvete med sverigedemokraterna haha !

2010-09-21 @ 10:26:31
Postat av: Carolina

detär många som blandar i hop sverigedemokraterna med Socialdemokraterna och det leder till att dom röstar helt fel

2010-09-21 @ 12:17:52
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej jag vet inte mycket om poliktik haha.. men jag vet att jag inte vill ha sverigedemokraterna i riksdagen efter jag läst igenom deras 33 punkter.. och det verkar ju vara en allvarlig sak att dom är inne eftersom alla vägrar att sammarbeta med dom.. :)

2010-09-21 @ 14:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0