Dagen..

Den långa dagen börjar närma sitt slut, och det tackar jag för. Har varit en fullspäckad dag, började med att jag var hos min barnmorska på mitt sista besök, om bebisen nu vill komma när den ska, annars så har jag en tid den 18e oktober. Allt såg bra ut som vanligt och jag har gått NER ett halvt kilo. Förstod inte hur man kunde gå ner under graviditeten, men det kunde man visst sa barnmorskan.

Sedan bar det av hem till kim som klippte och färgade mitt hår! Blev jätte nöjd! Skönt att jag äntligen klippt topparna som inte har gjorts på 10-11 månader.

Och slutligen så kom jessica,isabel,alexandra & lina hem på en fika. Kanske sista fikan som vi har ensamna?! Var hur mysigt som helst och även få egentid med tjejerna vilket inte blir ofta nu för tiden. Så tack!!

Fortsätta tv-tittandet och sedan läggdags för mig som varit uppe sedan 7!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0