Ett liv i min mage!

Jag har lite svårt att förstå att jag har en liten människa innuti mig som är helt utvecklad som endast ska öka i vikt och längd. Och för varje gång jag känner hur den rör sig ( Den rör sig inte lite ) så blir jag lika rörd varje gång även om jag känner av den varje dag och nästan hela tiden.

Blir rörd när jag kan känna "formen" när den helt plöstligt ligger i en viss ställning så kommer jag med min jobbiga hand och smeker magen och bebisen flyttar sig och det känns som en liten tennisboll som trycks ut och byter plats.

Eller när den sparkar till höger,vänster,upp och ner och ibland precis vid min utstående navel och gör den mer utstående än vad den redan är och gör så att den rör sig.

Skulle kunna skriva massor om allt som gör mig så berörd och lycklig med den lilla varelsen inom mig.
För en gångs skull i mitt liv känner jag mig inte ensam och främst av allt så är jag aldrig ensam.


Kommentarer
Postat av: Amanda

<3 vänta tills den kommer ut! :D

2010-07-13 @ 20:39:51
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0