dag 4

Hoppar över dag 3, och går till dag 4!

Mina rädslor

Det finns ganska mycket som jag är rädd för, men efter att jag fick barn så har rädslan att någonting ska hända mig totalt försvunnit och har istället övergått till rädslan att någonting ska hända keylin. Jag lever för henne!

Sen är jag väldigt rädd för höga höjder och trånga utrymmen. Men det som kanske är mina största rädsla efter keylin är nog det okända?! Nu tänker ni säkert på spöken, Men nej inte spöken! utan saker som man inte kan förklara eller styra över. Jag är väldigt duktig på att inbilla mig och få mig vettskrämd. Och har jag väl inbillat mig något så drabbar det mig under natten, jag får faktiskt svårt att sova?!

Men jaa nu vet ni, mina största rädslor: Att någonting händer älskade keylin,höjder,trånga utrymmen och det okända!


Kommentarer
Postat av: amanda

Det är så himla sjukt hur man börjar tänka efter man fått barn! :)

2010-12-05 @ 12:24:00
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0