Trött

Imorse var jag upp med tuppen, gick på en "interjuv" för en lägenhet.
Tror dock inte det gick så bra, men men letar vidare!
Sen sprang jag och gjorde massa ärenden.
Medans jag satt i en timma och väntade på att banken skulle öppna så läste jag "vänta barn" boken.
Tur att jag hade med mig den, den hjälpte i väntandet.
Sen var jag förbi infoteket och hämtade blanketter, så söka distans utbilding inom omvårdnad i stockholm.
Så lite ordning börjar det bli, skööönt!

Nu är jag trött, ska vila ett tag.


Kommentarer
Postat av: Emily

eeeeee skojar du :P jag hade foglossning som fan alltså, redan från början, de va sjukt. Men hoppas de blir bättre för dig. Var e de du bor nu? puss

2010-04-16 @ 17:45:25
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0