Kanske ett tecken?

I tidigare inlägg har jag nämnt att vi haft problem med våra biljetter!
Och idag måste jag tillägga att jag har tappat bort mitt PASS, så nu är jag helt stressad & bara gråter!
Helvete allt går verkligen bara emot mig.. Om det förbannade flygbolaget inte hade haft problem med sitt datasystem så hade jag redan varit i chile, och mitt pass hade varit med mig! Men nej neeeeeeej.
Så nu måste jag fixa ett provisoriskt pass

Kanske är ett tecken på att jag inte ska åka till chile? haha nu när jag har börjat se fram emot det igen


Kommentarer
Postat av: Peter

Hej. Hoppas att altt löser sig.

Annars får jag hjälpa till på traven.

Och du---- tack för att du ringde.

Betyder mycket dör mig (och Ingrid).

Du har blivit lite som en dotter för oss.

Kram P

2009-11-22 @ 13:21:25
URL: http://Peteralmroth.WordPress.com
Postat av: Lina

Allt kommer fixa sig ska du se :)

2009-11-22 @ 13:37:28
URL: http://linagraanbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0