Blandade känslor!

Allt tycks ändras hela tiden! Fick ett samtal runt 7 tiden av min farmor som säger att resan blir tidigare än förväntat! Allstå blir den av nu på Torsdag, vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det! Eftersom jag hade planerat allt till den 24e, nu blev allt bråttom! Så flyttlasten åker från norrköping runt 2 inatt ner till småland!

Och på torsdag åker jag till chile! Bara såååå ni vet, kommer sakna er alla! Med tårar i ögonen samtidigt som jag skriver detta inlägg, så känner jag endå stor lycka! Har velat åka tillbaka till chile i 4 år och nu blir det av! Tack <3


Saknar dig!


Kommentarer
Postat av: jess

Ha de så kul gumman :)

2009-11-17 @ 09:47:22
URL: http://jezss,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0