blogg torkaaaaa

1 vecka sedan jag uppdatera! Känns ju som jag borde ha en massa att skriva om men känns gansk tomt i huvudet. Pluggat är något jag har gjort..som vanligt. Och umgåtts med mina fina vänner!

Var bland annat med emelie igår och hämta färg och tapeter till hennes lägenhet. Jorge hämta upp oss och körde oss dit men vi fick ta oss hem själva. Kändes lite lustigt att gå med en tom vagn med en massa spackel,färg och annat istället än ett barn hehe. Men emelie är emelie hon skäms inte för något haha..
Idag bär det av till tandläkaren! Sista gången idag för den förbannade framtanden. Sen är det klart!

Kommentarer
Postat av: emily

va hat du gjort me tanden?

2011-09-14 @ 20:28:22
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0