Då och nu..

På denna dag skulle min stora tjej egentligen födas, men envis som hon är än idag valde hon att komma till oss 5 dagar efter. Satt och läste igenom inlägg från förra året då jag var gravid. Man får lite nostalgi. Men självklart har jag hellre henne vid mig än i magen. Så om 5 dagar blir hon 1 år. Om 5 dagar får hon ett jätte fint flick kalas. Otroligt att året gått så fort, hon är ingen liten bebis längre. Nu babblar hon för fullt, springer omkring, hjälper till att "städa" och stöka ner haha men det mysigaste är att hon helt oväntat kan komma och kramas och pussas. Och när hon pussas så är det inte med öppen mun utan hon har verkligen förstått att man putar med läpparna. Mitt lilla charmtroll
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0