Ny design

Som ni ser så har min blogg fixats av jessica, dock ska den finslipas lite. Men den får vara såhär så länge, tack!
Det var ett tag sen jag skrev och mycket har hunnit hända sedan jag skrev något intressant, om jag ens skriver något intressant? Jag har iallafall varit ute och festat 2 gånger, oh shit vilken dålig mamma jag är som lämnar bort min snart (imorgon) 3 månaders dotter till min farmor som är 74 ;)
Keylin har växt massor hon är redan 62 cm lång och väger 5950, och som sagt blir hon 3 månader imorgon.
Allting går så fort! Men jag njuter verkligen av min lugna lilla tjeja.
Ska försöka blogga efter att vi varit och tränat!

Kommentarer
Postat av: malin

Sötaste lilla tjejen, min favorit !!!

2011-01-14 @ 17:13:57
Postat av: Emily

Men VAFAN du måste säga till mig, vill med ju!!!!!!!!!!! Mamma party lixom! Hahah. Men jag ska ha födelsedags party i Mars och du måste komma! MÅSTE

2011-01-14 @ 17:33:05
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Amanda

ÅÅH hon är så himla himla söööt! :)

FY vilken dålig mamma, 2 gånger?!! :P

Kul att du kommit igång igen, vi har saknat dig i bloggvärlden! :D



Vad är du nyfiken på? :)

2011-01-15 @ 09:28:58
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Postat av: Kim Björnsdottir

JA Mickis usch vilken dålig mamma du är som lämnar din bebis hemma när hon sover och festar lite i ett par timmar!! Haha!

2011-01-17 @ 23:16:49
URL: http://kimbjornsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0