Keylin Nicole..

Om 8 dagar blir hon 10 månader. 2 månader från att fylla ett år. Då ska hon få det största,bästa och flickigaste kalaset. Vart sprang tiden iväg? känns som nyligen då hon endast var liggandes helt stilla på en filt på golvet och gav i från sin leenden och små ljud. Men nu så står hon, tar sig fram, skriker och är som ett barn ska vara. Dock ett duktigt barn! Hon säger mamma, pappa, titta,hej och hon försöker säga tittut när hon själv lägger filten  för sitt ansikte och sedan drar bort filten. Hon vet vart hon har sina rötter det vill säga rytmen hon dansar när musiken sätts igång fast mest om det är latinamerikans musik och stolt klappar hon händerna när hon märker att vi andra tycker hon är duktig och rolig. Hon vet exakt hur hon ska göra för att få oss att skratta. Hon är inte ett gnälligt barn utan som vilket barn som helst. Dock är hon inte feg, hon gör mer än hon klarar av. Hon är härdad och gråter inte lätt om hon slår sig. Utan isället gör hon om det hon ville göra tills hon klarar det. Nu är 5e tanden på väg och har ganska nyligen insett att det är med tänderna man maler sönder maten. Folk skygg existerar inte för henne. Precis alla kan ta henne ifrån min famn eller från någon annan. Hon trivs oavsett vem det är. Och jag kan skrytsamt säga att vart jag än är så är hon i allas famn. Alla vill hålla i min pärla! Hon är det vackraste barnet!

Så älskade Keylin alla dessa hyss du gör får mig bara att skratta. Jag bara älskar att observera allt du gör. Kan kolla på dig hur länge som helst. Världens finaste tjej har jag!
5 Månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0