.-.

Det där med att förbättra uppdateringarna går inte så bra. Lättare sagt än gjort, dessutom så finns det ingen lust till att blogga heller. Men jag skriver när jag har tid och känner för det.

Var nere på stan förut och lämnade en massa papper, hade även tänk och visa pojkvän och hans mor runt i norrköping. Men tiden sprang förbi så hann inte med så mycket mer än stan, där dem redan varit ett antal gånger!
Så den turen får vi kanske ta imorgon om vi inte tittar förbi hos isabel.

Nu ska jag ställa mig med mina härliga förvärkar och laga mat..


Kommentarer
Postat av: Malin

bebis kom ut nuuuuuuuu!

2010-09-08 @ 21:24:49
Postat av: Carolina

gud vad fina ni är tillsammans och vad magen var stor på dig.nu är det inte långt kvar tills den kommer:)

2010-09-09 @ 00:54:33
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0