Mitt hjärta

Jag börjar få lite ångest och blir lite ledsen när jag tänker efter hur kort tid jag har kvar av min graviditet. Självklart kommer det bästa vara att ha bebisen med mig, men jag kommer sakna magen,sparkarna och bara känslan av att bära sitt barn inom sig.



Att ha haft dig i min mage under 9 månader har varit den bästa känslan, att få se och känna hur du utvecklas. Steg för steg. Att få känna dina första rörelser som med veckorna blir kraftigare att jag till slut kan skilja på vad som är huvud,rygg,stjärt och fötter. Att genom ultraljuden kunna få se dig, från att vara en liten ärta till att man ser att du är ett liv, en människa! Höra hur ditt lilla hjärta slår snabba och hårda slag, att veta att du mår bra. Jag kan inte med ord förklara hur mycket dessa 9 månader har givit mig. 9 månader av längtan och väntan, snart är du här och du är så önskad och välkommen. Jag älskade dig från att jag fick veta att du skulle bli våran, och jag kommer att fortsätta älska dig föralltid. Jag ska verkligen ge allt för dig! För du är det finaste jag har, och jag kommer vårda dig med all kärlek som jag kan ge. Du är gjord av kärlek, du kom till genom min kärlek till din pappa och din pappas kärlek till mig.  Vi väntar på dig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0