fyfan!!

Jag hade tänkt och lägga upp en länk i bloggen. Men jag vet inte om jag vill, för jag tycker det är så hemskt med alla dessa filmer som denna länk har. Min rara pojkvän valde att visa mig ett klipp som jag nog aldrig glömmer. jag vågade inte gå ut, sova och så fort jag tänkte på det så blev jag så ledsen.

Har någon hört om dessa 3 killar och hammaren? Dem som mördade 21 personer (tror de) under juni-juli 2007. Allt från djur, barn och gamla människor. 2 gjorde handlingarna den 3e filmade. alla dessa filmer har tagits bort från internet förutom en. Och den visade jose mig igår. Denna gubben blir brutalt mördad.

Jag blir så rädd för denna värld, dessa människor. Hur stor är oddsen att 3 människor som är lika sjuka i huvudet till att kunna begå dessa handlingar träffas? Är världen verkligen så liten?!

Sedan fanns det massa andra filmer. t.ex en påse hittas i en flod och det visar sig ligga en livs levande bebis. Och sedan en kille som knivhugger 2 personer sedan böjar han hugga sig sjäv. Vart får man tag i dessa filmer? Dem borde raderas från internet!!!!!!!!

Det är inte världens som är hemsk och farlig, utan det är vi människor!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

japp det är verkligen helt jävla galet.. Fy fan så människor är! :S

2010-09-11 @ 16:02:46
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag vet, det är helt sjuuuuuuuuukt. Jag blir så arg och ledsen hur folk kan vara så jävla elaka.. Plus nu har man blivit extra känslig för jag tänker "tänk om det var joel".. blir så lessen :(

2010-09-11 @ 16:16:47
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0