The keys

Blev ännu en lång dag i mammas lägenhet, packade ner det mesta. Sedan fick jag mitt efterlängtade samtal från hyresbostäder som hade bra nyheter! Det var fritt fram att hämta nycklarna. Så åkte upp på dirren och hämtade nycklarna och jag kan inte vara mer nöjd än vad jag är med lägenheten! Den är stor och fräsch, dock ska jag tapetsera om oavsett om det är nytapetserat. Vill ha efter min smak!

Jag är så jädrans trött att ögonen går i kors och jag är öven mätt och belåten. Så vad ska man göra de sista timmarna innan man ska lägga sig? Ligga i sängen och bara kolla på tv. Det förtjänar jag efter att jag gått upp tidigt varje dag och fixat och donat. Ryggen är förbannad på mig för allt bärande och böjande! aj aj..


Kommentarer
Postat av: m

visa lite bilder da!

2010-05-29 @ 12:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0