ghost!

OKEJ, jag skulle ha skrivit igår om det läskiga.. Men tar det idag!

I mitt tillfälliga rum hos min moster har jag haft en väldigt obehaglig tavla hängandes på dörren, så när jag ligger i sängen så ser jag tavlan rakt fram i från. Och på den här omtala tavlan är det en liten pojke som gråter, och ser helt läskig ut! Och har haft dåliga vibbar sen jag såg tavlan för första gången, så min moster bestämde sig för att ta bort den. Och samma natt som hon tog bort den, så stände jag av min dator, och vaknade på natten av att jag hör hur den sätts på, och jag höll på att skita på sig.. OKEJ en data kan säkert sättas på av sig själv, men även om jag stängt av den korrekt? Jaja, iaf..

Idag pratade jag med min pojkväns mamma genom videosamtal på msn, och berättade om en tavla och vad som hade hänt. Och då säger hon att i chile finns det en tavla som det också är en liten pojke på och gråter, men som alla bränner för den bådar inte gott att ha i huset!! Och hon bad mig att bränna den med.. haha.. Chilenare är lite konstiga, tror på allt som har med häxor,trollkarlar och spöken.. Vad blir det härnext troll?

Okej, om jag e död imorgon för att jag skämtar om allt detta så har ni iallafall fått det konstaterat att chilenare är inte så dumma som man tror ;) (inte för att spöken finns)

Nae nu blev det bara en massa mos av allt jag ville egentligen få sagt, så nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0