Wasaparken

Blir att träffa malin och vi ska sätta oss i wasaparken och köpa något gott som jag nämnde i tidigare inlägg att jag ville göra. Vill passa på att njuta av den underbara solen!

Fick en kommentar av emily om fotot i förra inlägget där jag sitter med en tallrik med mat ( pescado frito ) och det är inte jag som har lagt upp haha, det var dem på restaurangen som serverade, men som jag sa till emily att om det hade varit själv servering hade det varit lika mycket på tallriken haha! Det är så jävlaaaaaa gott! Du får en hel friterad fisk, mums! Nu blev jag hungrig.

NU ska jag hoppa in i en dusch och börja fixa inför vårat lilla mys i wasaparken hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0