Könsbestämning

Jag har bestämt mig för att inte kolla upp könet på min bebis! Jag känner att det blir mer spännande att få reda på det i samma stund som man kämpat för att få ut sitt barn. Att få veta det i den stunden då graviditeten slutar och att man äntligen får reda på vad det är som man under 9 månader har grubblat på.


Sedan känner jag att 600 kronor kan man istället lägga på att köpa pojk eller flick kläder efter födseln, dock blir det inte mycket för 600. Men dem växer endå så snabbt så det måste endå inhandlas kläder. Så nu fortsätter jag med att köpa unisex kläder, så får den "rosa eller blått" när den kommit ut :)

Jag är nyfiken, men bestämd! Antingen får jag min keyline nicole eller milian atheo <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

oavsett kön så ser den väldigt väldigt söt ut! :D



Grisfärgen is the shit! :D

2010-06-05 @ 18:12:39
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Postat av: jessica

Fina namn :)

2010-06-06 @ 23:07:04
URL: http://pessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0