Jobbcoach

Helluu..

Idag har jag varit på academedia (jobbcoach) och fått ett bra cv skrivet som hon nu ska skicka in till olika företag och kanske hoppas på ett tillfälligt jobb. Så nästa vecka ska jag dit igen på massa andra möten.

Jag tog mig en långpromenad ner till stan från navestad. Det blir en lång bit de, men har varit lite lat sedan jag flyttade till lägenheten. Och idag mår man som ett arsel, det vill säga dåligt. Har gjort det sedan igår kväll, känns som jag kommer bli sjuk.

Nu ska jag laga pasta med ost/bacon sås..

Kommentarer
Postat av: Amanda

men bra uppdatering fröken...................

2010-06-10 @ 20:27:12
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0