Vädret tar kål på mig.

Jag klarar inte av denna värme längre. Jag ska egentligen inte klaga, utan visst är det härligt med riktig sommar, men nu är det mer än vad jag klarar av. Inatt regnade det lite och åskade samt blixtrade så det bara sket om det. Jag låg i sängen med täcket över huvudet när det bumrade till, och det var inte lite de bumra utan hörde hur fönsterna på övervåningen skakade. Och med min vilda fantasi så låg jag och inbillade mig att det fanns en psykopat lös som sprang runt i regnet och skulle jag titta ut mot fönstret skulle jag se en man med kappa ståendes och kolla på mig med allt vatten rinnandes över honom. Jaa fantasin är vild och även om jag vet att det endast är fantasi så lyckas jag skrämma upp mig själv!!

Nu ska jag in i en kall dusch..

Kommentarer
Postat av: Emily

HAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHA.. SÅDÄR ÄR JAG MED!! Helt sjukt!!

2010-07-12 @ 22:48:04
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha! Stackars dig!! :D



Ja, det var dumt att jämföra dig med dom!! Hehe, men det är ju bara magen som har växt!



Ja, jag tycker det är så synd.. Lilla Ouzo skulle väl inte ens röra en fluga.. :S



Hur länge blir ni borta förresten? :)

2010-07-13 @ 07:08:54
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0