Smååååååålääääänd

Har faktiskt inte haft tid att blogga förens nu.

Idag har man hunnit med städning,handla,gå på stan,fika & bokat biljetten till farmor. Åker ner till småland nu på torsdag och kommer hem inom 1-2 veckor. Ska bli skönt och komma bort från vardagen och göra lite annat. Alltid lika mysigt att vara i lilla lessebo, men ungefär 2000 invånare?! Niceeee.. Hälsa på pappa vid graven samt farfar och farbror (familjegrav) vilket inte blir allt för ofta.

Får även en kamra av min farmor när jag kommit ner, så nu kanske bloggen får lite mer livade blogginlägg med bilder?! Men endast om ni börjar kommentera, annars kan ni slänga er i väggen för snart lägger jag ner bloggen haha...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hörrö du mikapela.. Jag tycker inte du är så duktig på att kommentera själv.. sluta gnäll! :P YEEY biilder!!! Lägg in! hejja grannie! :D

2010-07-08 @ 11:17:40
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0