Cinderella man

Blev att åka hem till emily imorse och äta frukost, och sedan vidare till stan och göra lite ärenden. Dock hatar emily mig eftersom jag sa att de inte var långt dit vi skulle, men det var de! Och i denna värme så blir det jobbigare plus att jag får så ont i mina fötter :(  Men vi kom iallafall fram och sakerna blev gjorda.

satte oss sedan i wasa parken en stund, blev inget långvarigt båda 2 var väldigt sega. Så nu har man hunnit med att plocka och laga mat under den korta stunden man varit hemma, pluspoäng!

Vilodags!

Kommentarer
Postat av: Emily

Världens pluspoäng ;) äsch, kanske va bra o gå kanske blev av med nått kilo? ;) FAST JUST DÅ VA JA ARG :( hahah :D

2010-07-07 @ 22:07:39
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0