Tillbaka!!


Kan börja med att berätta att jag kommer att komma hem till Sverige den 21e februari!
jag vill verkligen inte hem samtidigt som jag saknar allt dar hemma!

Tänkte beratta lite saker som jag varit med om eller kommer att göra!

  • Blev ebjuden ett jobb som bartender på en av valparaisos bästa uteställe, tackade nej!
  • Kommer att antingen studera i sverige eller åka tillbaka till chile och ha praktik (därför jag tackade nej till jobbet, ser ingen framtid med det, hellre pluggar jag.
  • Skaffade pojkvän, som även kommer till sverige i maj.
  • Blivit tjock, då jag lyckades gå ner i vikt efter ett tjockis forhållande, men gick upp lika snabbt.
  • Nästan blivit påkord, samt nästan krockat!
  • Festat som aldrig forr!
  • Hittat kattungar och hundvalpar ute på gatan som jag plockat med mig hem, som åkte ut lika snabbt ( inte mitt hem )
  • Ramlat ett antal gånger när jag promenerat ensam ute på gatan


Kommentarer
Postat av: Malin

Ah vad härligt för dig !! Glöm inte o titta efter dom där produkterna :D hihi ! Ska du bo hemma hos Anna & Tilda & Jari när du kommer hem ? Puss o kram ! Saknar dig gumman

2010-02-03 @ 22:09:10
URL: http://thildabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0