Veckans!

Kass uppdatering och en massa saker har har hänt sen sist! Julafton, självklart! Massa presenter och god mat. Keylin fick en massa presenter men alexandras present var mest uppskattad! Får slänga in en bild på den senare!
Den 25e gick jag ut för första gången på en massa månader och lämnade tjejan själv med farmor. Jag och jose gick ut med kim,chato och en annan kille. Vi hade det skit kul, roligt sällskap och en massa dricka. Bara det att i slutet så orkar inte fötterna med längre, gjorde sviiiin ont!
Men sen var det tillbaka hem och vaknade helt död och brösten uppe i halsen på mig. Nackdelen med att dricka alkohol och amma är ju att jag ej kan amma henne på en massa timmar. Så det var första gången brösten pekade framåt och inte neråt haha!!
Nu har ni iallafall fått er någonting att läsa, nu ska jag laga mat!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

HEJJA HEJJA! Bra att du skriver! :)



Kul att vara ute. ONT i pattarna, det kommer jag ihåg! Hade ju ABNORM mjölkproduktion när jag ammade och när vi var ute första gången fick jag en armbåge stenhårt, rakt på patten. Fy fan vad ont det gjorde!´

Hoppas du hade kul i alla fall! :D

2010-12-27 @ 22:21:21
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Hon vägde 3620 g och var 49 cm lång !

2011-01-02 @ 12:15:07
URL: http://evadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0