Träning!

Nu är jag igång stenhårt med träningen! Var och träna imorse i 90 min kände mig helt död efteråt. Och imorgon har jag zumba och på fredag afrodans, dock ska jag gå på afrodansen själv eftersom kim inte kan innan 6. Ska bli skitkul, men någon som vet hur afrodans är? För det vet absolut inte jag!

Ska köpa mig träninskläder denna månad med, riktigt slimmade träningsbyxor som gör att jag får kameltå! NOT! Nä men bekvämma och skapligt snygga träningskläder ska inhandlas. Nu får träningen bli en del av våran vardag! Skitkul!


Kommentarer
Postat av: amanda

Du är inte klok! Puh, låter jobbigt! Träning har aldrig varit... min grej.. :P

Duktig du är! :D

2010-12-09 @ 09:55:48
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Postat av: Kim Björnsdottir

Jag vet vem du kan fråga gällande kameltå byxorna :P HAHAHA!!

2010-12-09 @ 14:56:44
URL: http://kimbjornsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0