Kommentera

Idag har jag haft 47 unika besökare, shit börjar bli kändisbloggare haha, Nej vars men däremot är jag nyfiken!
Vilka kan dessa 47 människor vara?
 
20: Omtyckta eller folk jag inte känner något ont gentemot.
15: Personer jag personligen inte tycker om
10: Folk jag inte känner
Resterande är nog bara bekanta.


(det är många som finns på min lista som jag inte gillar eller gillar mig, vi bor i norrköping inget konstigt med de )

KOM igen och kommentera, det behöver inte vara snälla kommentarer, gärna elaka med!
Jag vet att ni är bra på det, känner att folk har blivit lite för snälla HAHA! 
Give me drama, mitt liv är tråkigt. Vill få mig ett gott skratt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej como tu lo pediste ... jag tycker att du är en dum blondin .. hahahah :P adivina buen adivinador ?? hahahaha

2010-04-15 @ 22:09:01
Postat av: mikaela

´HAHAHAHA jelly ;) ?

2010-04-15 @ 22:14:47
Postat av: amanda

Hahaha! Folk är så fega.. Dom vågar inte ens skriva anonyma elaka kommentarer.. :D Jag har bett om elaka men jag får inga.. :)

2010-04-16 @ 08:34:26
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan hahahha :P

2010-04-16 @ 10:01:17
Postat av: jessica

jag har last din blogg nan manad nu! tycker det ar kul att folja graviditeter :) eftersom jag sjalv blivit mamma! Grattis till bebis i magen och lycka till med allt :)

2010-04-16 @ 10:55:14
URL: http://pessi.blogg.se/
Postat av: Malin

DIN JAVLA!!! nej skoja bara hihi.. Jag ar nog en av dom 47 skulle jag tro!

2010-04-16 @ 12:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0