godis? mat? chips? - nej tack!

Det flesta personerna som jag pratat med angående sug efter någon speciell mat eller något annat smaskigt under graviditeten, säger att dem har haft det!
Men varför får inte jag de?
Jag försöker hitta något som skulle vara gott, något som alltid har varit min favorit?
Nej, det går inte! Jag är inte sugen på något!
Förstår ni jag är gravid men har varken söt eller saltsug.
Istället får man kväljningar och illamående efter några tuggor med mat!
Fast kanske lika bra att jag inte får något sug, då kanske viktökningen minskar med något kilo hehe..

Jag vill frossa i massa mat och godis! :(


Kommentarer
Postat av: fabiola

hahah men ja har inte fått häller för ngt speciellt sådär , men frukt o grönsaker kan ja inte låta bli haha :D jobbigt med illamåendena! :/

2010-04-13 @ 00:28:42
URL: http://fabioladuvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0