Längtan!

Jag känner att augusti månaden och framåt endast kommer ha massa positiva saker att bidra med! Jag längtar tills våran andra lilla knodd kommer till världen, det är den största längtan. Men jag längtar till så
Mycket annat också. Träna ihjäl mig och bli smal, nu när jag vet att fabriken stängs. Då kan jag tänka på att fokusera på kroppen. Längtar även efter att ta ett glas vin på balkongen med en ciggarett samtidigt som jag pratar med någon i telefon.

Ja det finns en massa saker att skriva ner. Men snart är mitt kära augusti här. Då får vi äntligen träffa våran lilla bebis. Som jag för övrigt tror är en pojke! Nu är det bara tvåsiffrig nedräkning tills ankomsten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0