Godmorgon

Här hemma har jag och keylin vaknat medans jose ligger i sängen och drar sig. Pyjamasen är fortfarande på och vill gärna sitta på ett bra tag till, så skönt det är och bara slappa. Även om jag är hemma mån-sön, så uppskattas lördagar för det blir endå någon slags sovmorgon-slappar-dra sig dag.

Blev som ni ser ingen uppdatering igår när vi kommit hem från melissa, eftersom att vi kom hem så pass sent. Men vi alla hade det riktigt trevligt, även om det bara var Melissa,Camila,Priscila och Emelie. Och självklart jag! Så det tycker jag att vi absolut måste göra om.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh alltså hon är så jäkla söt, det är helt sjukt! :) Skönt att hitta på något annat också än att bara sitta hemma.. :)

2011-01-30 @ 08:09:37
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0