babyboom

Gomorgon!! Jag har haft en usel natt och vi kan endast tacka jessica engström för det. Att hon får för sig att få värkar under natten och smsar mig, och håller mig på nålar vilket gör det omöjligt att sova!! Ingen bra vän! haha
Naeee skitsamma om jag inte sovit bra, min vän ska få sin dotter :D Fick ett sms inatt - jag tror det är på gång. Så ringde upp och hörde lite med henne och jag trodde med det var på g, sen fick jag yttligare ett sms lite senare på natten om att hon snart skulle åka upp till förlossningen. Och pratade nyss med henne i telefon, hon har ont!!
För exakt 3 månader sen föddes min tös, och idag födds hennes lilla tös! Och denna huligan här hemma är visst inte så lugna idag, skriker och har sig. Dock skrattskriker, så hon är ju på bra humör vilket jag tackar för! Hon är överlycklig för idag får hon en kompis ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHHAHAHA måste bara berätta vad som nyss hände! Kim ställde sig på vågen för en timme sen...... 116 kg.. fattar du hur feeeeet han ÄR?? Hahahha! OCH NU så lutar han sig framåt och ska kolla bilderna på din blogg på söta Keyline. När han ska sätta sig i fotöljen igen så VÄLTER DEN framåt! Hahahahah!



Ja, hur är det mellan oss? Vi är inte tillsammans.. Men det är väl som vanligt.. Han har skärpt till sig ganska mycket men det finns fortfarande saker kvar (som att han spelar, att han vill bestämma saker vad jag ska göra). Så jag har tröttnat... Men det är ganska lugnt.. :S



Hur är det med er då? KRAM!

2011-01-15 @ 19:40:46
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0