Babyshower

Hade babyshower här hemma förra söndagen och det var hur trevligt som helst, tack till alla som kom och för alla fina presenter. Nu är det bara bebisen som fattas, för nu har jag allt och allt är klart! Men som jag sagt förut så håller jag inte med dem som sagt att graviditeten går långsamt dem sista veckorna, jag är helt tvärtemot. under hela min graviditet tycker jag allt har gått fort. Det är 5 veckor kvar nu på måndag, 5 veckoooooooor!!

Ska försöka bättre uppdateringar, men har faktiskt annat för mig som är betydligt mycket mer underhållande än en blogg. Men nu ska jag äta kvällsmat sen bege mig ut på promenad.




Kommentarer
Postat av: Malin

Nuuuuuuuu är det nära !!

2010-09-04 @ 22:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0