Mysdag!

Igår blev det lite shopping, blev en ny everest jacka och jeans legging till mig. Så förbannat dyrt med vinterjackor!!  Det tråkiga med att köpa kläder till sig själv är att man blir påminnd om att man längre inte kan ha storlek s och några enstaka gånger xs. Nu är det M som gäller!! Nu ska det börjas träna iaf!


Har varit mycket spring hit och dit dem senaste dagarna, så idag ska jag låsa in mig här hemma och bara mysa med min fina keylin och samtidigt hitta lite tid till mig och jose, vilket inte är det enklaste just nu. Så idag ska vi bara gå runt i myskläder och inte röra oss en cm utanför lägenheten..


Kommentarer
Postat av: emily

MICKIS!!

Jag köpte också kläder i M efterår men de är så jävla stora och de var bara BORTKASTADE pengar, du kommer snart gå ner till S. Jag har tom XS i vissa saker nu! Helt sjukt, du kommer gå ner, jag lovar! Så förköp dig inte på M nu! <3

2010-11-08 @ 14:20:39
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: amanda

du är inte direkt bra på att uppdatera.. kom igen nu! :P



hoppas allt är bra med er! Förhoppningsvis ses vi på fredag! :D

2010-11-15 @ 09:24:50
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0