Blogga igen!

Jag är helt värdelös på att blogga, men jag ger det ett sista försök. Går det inte, så går de inte helt enkelt!

kan börja med att berätta att våran lillatjeja bara växer och växer, hon har börjat le massor, jollrar och följer en med blicken! Mina dagar ägnar jag endast till henne och att fixa hushållet så det inte ser ut som ett skithål!

Jaha snart jul, adventljusstakarna, plast julgranen och pyntet finns. Nu fattas bara julklapparna, keylin ska få massor med julklappar även fast hon inte kan öppna dem eller kan bli så speciellt tacksam eller förstår innebörden med julafton :P

Min underbara keylin, finns ingen som henne!

Kommentarer
Postat av: emily

så jävla sööt!

2010-11-24 @ 18:11:41
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: amanda

ÄNTLIGEN!!!! :D



Såååå sööööt!



Självklart ringer vi till dig så fort vi hör något.. Jag ska ringa imorgon och kolla hur det går..



Näe, min bror fick barn i söndags och den mår inge bra. Kan inte andas, matstrupen sitter inte ihop med magsäcken.. Dom vet inte om det är ngt mer fel heller.. :'( Så jävla sorgligt.. Men han kommer troligtvis överleva nu i alla fall och gör små framsteg.. :)



Haha, förlåt.. Näe, inte gravid.. :P

2010-11-24 @ 19:08:21
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0