Zumba

Glömde berätta att igår körde jag och emeli zumba, hon laddade hem 1 timmas träning med olika dansstilar, från merengue, salsa till reggeton och afrikansdans. Skitkul! Så jag tänkte köra det nu efter jag bloggat.
Jag har kommit i underfund med att jag kanske inte går ner i vikt med att träna under graviditeten, men bygger muskler och kanske blir lättare att gå ner dessa extra kilona efter graviditeten. Sen har jag läst mycket att förlossningar blir lite lättare om man tränar, så det skadar ju inte alls.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

japps, så är det! Bra att du bloggar nu.. Du vet vad som väntar annars.. :P

2010-05-14 @ 18:51:59
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0