Vecka 21

Går in i vecka 21 imorgon, herregud vad tiden går fort. Här är lite bilder..


Tröjorna täcker inte magen längre haha.



Känns otroligt bra att min barnmorska tycker att min viktökning går kanon bra. Endast 3 kilo på 2 månader. Det enda som växer på mig är rumpan,brösten och magen. Men däremot har jag även lagt på mig lite på låren.
Och inga bristningar på magen ännu, och jag hoppas verkligen det håller i sig.

Nu när jag jämnför dessa bilder med dem första när jag va i 3e månaden och trodde jag hade bebis mage, så har jag i dagsläget insett att det INTE är bebis mage. Magen sväller ju upp för att allt innuti magen ställer om sig och flyttar runt och man tror man har bebis mage. Min mage började växa i vecka 16 till och bli en rund hård kulla :)


Kommentarer
Postat av: emily

gud vad fin magen är! Jag vill med vara gravid1 haha de e så underbart. Vänta bara till förlossningen, finns inget mer coolt asså

2010-05-30 @ 20:58:27
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej.. Förlåt förlåt.. :) Mitt interner är CP!!!



Guud vilken mage du har! :D JA, tiden går fort, snart kommer du få hålla i din bebis!.. :D

2010-05-31 @ 09:05:22
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Postat av: ...

smörj magen med olivolja så förhindrar/förebygger de mot bristningar..

2010-05-31 @ 23:58:50
Postat av: isabel

WOOOW!!! Jag läääängtar!

2010-06-01 @ 01:16:32
URL: http://isabelpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0