Sleepover

Är i min nya lägenhet nu, lastade av lite barnkläder och papper här hemma. Ska även iväg och handla hem mat, så nu är kyl och frys igångsatta. Jag och malin tänkte sov över här inatt, finns dock inga möbler. Men hon tar med sig en luftmadrass och sovsäckar haha! Det har sin charm det också. Men så länge det finns en data med internet så funkar allt eller hur?

Ska ta lite bilder på lagenheten, men det blir senare isåfall. Så här får ni 2 bilder ifrån det stora toaletten.



Dock så ser man inte badrummet i helhet! bättre bilder kommer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va kul! :D lägg ut bilder sen!! :)



Mitt internet slutade fungera igår.. Det var därför jag loggades ut.. :S Vi får prata sen.. Me is vely angly! :)

2010-05-30 @ 10:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0