packning,mat och kissproblem!

Har packat och hållt på hela dagen, så nu har man ont i ryggen och lederna!

Gick upp redan vid halv 9 och åkte till mammas lägenhet och började fixa och dona, efter flera timmars packande så unnade jag mig potatis sallad med grillad kycklingklubba, dock är bara det grillade och kryddiga skinet över kycklingen god men potatissallad går att äta i mängder.

Har haft såna kissproblem idag, tror bebisen sparkar och vänder sig rätt vilt där nere för idag har den har legat och tryckt mot min kissblåsa. Sprang på toa var 30e min!! Höll på och bli galen, men nu har det gått över har buffat på bebisen så nu har den flyttat upp sig lite, men den sparkar på för fulla rullar och visar att den lever :)

Nu ska jag ta mig ett glas med kall mjölk och macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0