O'learys

Fick bli en sen uppdatering då jag har haft annat för mig idag..

Det gick bra hos barnmorskan tog fel på tiden bara så jag va där 1 och en halv timma innan jag egentligen skulle. Fick höra bebisens hjärtljud sen klämde hon även lite på magen. Vägde mig och det visade sig att jag endast har gått upp 3 kilo från 15 mars till 20 maj. Och det tyckte hon var jätte bra. Och bebisen var i full fart när jag satt på bussen på väg till mvc, kanske lika uppspelt som mig? och bara ville dit? haha!

Men efter så åkte jag ner och träffa tjejerna, så satt vi på o'learys och bara umgicks. Jag åkte hem runt 8 tiden och nu är jag helt slut. Solen gör mig trött och ger mig huvudvärk. Men ska inte klaga, hellre sol än snö.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahah! Jag hoppas du skrattade åt bilden på Kim.. Fy fan vad jag tyckte att den var skit roooolig! :D Men det vara bara du som kommenterade.. Haha!

2010-05-21 @ 11:05:30
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0