kickboxar? Dansare? adhd?

varför är söndagar hemska,tråkiga och man känner sig livlös? Idag har jag inte orkat göra någonting, har bara legat i sängen. Förutom promenaden och när jag låg i badet. Borde lyfta på mitt feta arsel och gå en kvällspromenad nu.

Tror även bebisen känner samma sak att jag borde röra mig mer, så lillen där inne kan få lite movement haha. Idag har bebisen sparkat HÅRT, riktigt hårt. Förstår inte hur det kan göra så ont? Eller jo det kan jag eftersom hur ofta har man någonting levande inom sig som rör till alla organ och även sparkar,boxar och nickar på mina inreorgan? Drar i navelsträngen och gör volter för sig själv? Och i 9 månader? Otroligt men underbart! Mitt lilla hjärta får faktiskt göra vad den vill, så länge den är frisk och mår bra.

Kollade på 16 and pregnent och fick se när hon hade sin förlossning, jag grät!! Jag grät som en liten gris! jag blev så känslomässig och glad. Tänk er när jag får mitt lilla hjärta! Har ara 20 veckor kvar, alltså har halva tiden gått  :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

adhd om han har morbrors gener.. :) Visst blir man känslig?! Haahaa!! :D

2010-05-23 @ 22:09:49
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0