Honey <3

Vad har vi för planer idag? Ska iallafall ner på stan och möta mamma ska få en bilbarnstol av henne, jätte snällt!
Sen ska jag även kolla på babysitter och annat småplock. Och blir även att köra ett zumba pass med emelie.

Idag har min älskling sin interjuv för att få komma och bo här med mig i sverige, hoppas allt går bra. Eller jag vet att allt kommer gå bra. Varför skulle han få ett nej att få vara med sin flickvän och kommande barn? När det finns dom som kommer in i landet utan några anledningar. Så blir att lägga sig tidigt ikväll för att sedan stiga upp runt 04.00-05.00 för att få höra hur det gick. Tiderna är pågrund av att vi har 6 timmars tidsskillnad och han kommer hem sent ikväll.

Har precis ätit en redig frukost så nu ska jag fixa mig och sedan röra mig mot staden. Puss & kram

Kommentarer
Postat av: emily

asså de kan va jag som e inne ofta. typ 5-6 gånger per dag för ja älskar o läsa din blogg :D

2010-05-18 @ 13:23:15
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Amanda

snällt! :)



Och lycka till till honom.. :D

2010-05-18 @ 13:26:11
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0