Folkparken

Har precis kommit hem dagen blev inte riktigt som jag hade planerat, utan den blev bättre. Åkte ner till kungsgatan och åt thaimat med emelie, sen gick jag och lina till folkparken och la oss i det sköna vädret och inväntade isabel. Otroligt att man har så mycket att prata om, även saker som man pratat om 100 ggr innan. Jag trivs med mina vänner. Och jag må vara begränsad i vad jag kan göra och inte, men att det varken påverkar mig eller mina vänner känns bra :) Men som sagt att vara gravid betyder inte att SITTA inne var och varanan dag. Mitt liv är liksom inte över, så jag njuter av det så mycket jag kan. För sen blir det spya och blöjbyten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0