Feg

Jag bör inte läsa aftonbladet. Jag har blivit alldeles för feg. Jag vågar inte gå ute själv i mörkret och börjar få mordfantasier när någon okänd människa beter sig underligt ( enligt mig ).

Idag när jag satt på spårvagnen så gick det på en kille, lite speciell. Både klädsel och beteendet var speciellt.Han stirrade ALLA i ögonen när han gick förbi dem, ställde sig bakom mig ( jag satt längst bak vid 4sitts platserna) Och helt plötsligt fick jag för mig att han skulle komma bakifrån och skära halsen av mig? Jaa. Det är fel på mig.Jag har sett allt för många csi avsnitt och även läst för mycket aftonbladet, vilket menas med för mycket mord.Så nu ska jag undvika dessa artiklar, men det är ju dem som lockar en. Inte är det sporten eller vädret!

Det positiva i det hela är att jag nu har respekt för det som faktiskt kan hända, saker som sker dagligen (mord våldtäkter, överfall mm) och INTE för spöken haha, ja jag har alltid varit livrädd för det dolda.

Puss & kram



Kommentarer
Postat av: Amanda

Alltså, det värsta är ju att han, psykot, säkert också kollat på för många csi-avsnitt.. :S

Man blir jätterädd när man är gravid.. Haha, eller i alla fall jag.. :) Älskade skräckisar förut.. Nu kan jag knappt titta på Pippi Långstrump.. Haha..

2010-05-16 @ 09:34:06
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0