Dagen i ord

Har precis ätit mat det fick bli köttfärs med ris! Jag vet konstig blandning, men gott var det iallfall! Hungrig som bara den var jag, kände mig som en gris när jag åt. Men hade ju varit på dansträning så kan ju bero på de. Träffade även Lina och malin innan, så vi satt en stund på fräcka. Sedan åkte jag och malin till dansen som sagt.

Min pojkväns interjuv var ju igår, och den gick kanon! Det enda som återstår är att migrationsverket ska skicka ett brev till mig sen ska jag fylla i ett formulär. Och hon som jobbade på svenska ambassaden i chile som hade hand om interjuven med min pojkvän sa att det skulle ta 1 månad och få svar, Sen måste ju givetvis papperna och sådant komma,skrivas på och lämnas in. Men jag räknar med att ha honom här inom 2 månader :)
Och hon va ganska tydlig med att säga att han inte kommer ha några problem, och sa även: Vi ses när du kommer hit igen och får stämpeln (upphållstillsståndet i pass). Så jag är lugn nu :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Amanda

Wihoo! :D Vad bra!! :D

2010-05-19 @ 21:21:59
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahaha! Rasisten Mikaela.. Bra där.. :P Du kanske ska döpa till barn till Stig Haj (uttalas fort) istället.. :P

2010-05-20 @ 08:32:39
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0